יום חמישי, 7 בפברואר 2013

זומבה בישראל


כמה מילים לפתיחה על המאמר הנוכחי
במאמר שלפניכם אנחנו עומדים לדבר איתכם על הזומבה, ריקוד דרום אמריקאי ממש סוער שמשמש בתור בסיס לפעילות ספורטיבית שהיא ללא כל ספק אחת היותר שוות שאתם יכולים למצוא נכון לימים אלו. מדובר על טרנד לוהט בישראל ויש לך יותר מסיבה אחת, על כך במאמר הנוכחי.
יש הרבה מאוד דרכים לעשות ספורט זומבה היא אחת מהן
אם אתם יוצאים לרחובות של ישראל במהלך הערבים תוכלו וודאי למצוא הרבה מאוד אנשים מזיזים את הגוף שלהם בצורה כזאת או אחרת, יש כאלו שרצים, אחרים הולכים, שוחים, רוכבים על אופניים ועוד. כל עוד מדובר על פעילות ספורטיבית קבועה . מדובר על רווח נקי עבור המתאמן, כזה שגורם לו לשמור על המשקל וגם על אברים אחרים לאורך זמן.

זומבה שייכת למה שאנחנו מגדירים בתור פעילות אירובית
הזומבה היא פעילות שמוגדרת בתור פעילות אירובית, מדובר על מגוון שלם של פעילויות שכל מטרתן היא לשמור על סיבולת לב ריאה וגם לשרוף שומנים. ריצה, שחייה ועוד. ישנם שני סוגים  של פעילויות אירוביות, כאלו שעושים לבד לעומת כאלו שהן במסגרת של קבוצת מתאמנים. כזאת היא בדיוק הזומבה.
השילוב שבין מקצבים דרום אמריקאים לבין תנועות גוף מתאימות הפך אותה לטרנד לוהט
מה שהפך את הזומבה להצלחה כך כך גדולה במהלך השנים האחרונות היא העובדה שמדובר על מוסיקה דרום אמריקאית קצבית וסוחפת בתור התפאורה לזומבה. אין כל ספק שעם מקצבים של סלסה וסמבה אתם יכולים ליהנות עד מאוד , ממש לא תרגישו שאתם בעצם עושים פעילות ספורטיבית שיש לה ערכים אמיתיים עבורכם. הזומבה היא פעילות ספורטיבית שנולדה על הרקע של פריחה בפעילות אירובית עוד באמצע שנות התשעים של המאה העשרים. שורה תחתונה עניין של עשרים שנים.

חלופות שאתם יכולים למצוא לזומבה
עכשיו בואו ונדבר לרגע על החלופות השונות לזומבה שלכם. קחו לדוגמא פעילות אירובית רגילה, מה שאתם מכירים בתור שיעורי אירובי, זהו בדיוק אותו עניין רק בנוי באופן שונה, גם קיק בוקסינג וספינינג הם חלופות ראויות לזומבה אם כי מציעים לכם חלופות שונות לגמרי בכל מה שנוגע לאופי הפעילות.

זומבה בכפר סבא
אם אתם מאיזור השרון, תשמחו לדעת שאחד המרכזים הגדולים לזומבה נמצא ממש אצלכם באיזור התעשיה של כפר סבא. מיוגה אשר ידועה כמרכז של בריאות, יוגה וספורט מספק חוג זומבה בכפר סבא.
לפרטים:   myoga.co.il/courses/zumba

כמה מילים אחרונות לסיכומו של המאמר הנוכחי
לפני שאנחנו סוגרים את המאמר הנוכחי רק נשמח להוסיף עוד כמה מילים בנוגע לזומבה בישראל נכון להיום. בכל זאת מדובר על אחד הטרנדים הכי לוהטים בכל מה שקשור לפעילות ספורטיבית בישראל, אין כמעט חדר כושר שבו לא תוכלו למצוא חוגי זומבה, ומה שעוד יותר יפה בתחום הזה היא העובדה שגם ילדים ובני נוער נסחפו אחרי הטרנד הזה והחלו גם הם להתאמן בזומבה. אתם יכולים למצוא לא מעט נערות נעות בהתאם למקצבים הסוחפים הללו ויותר מכך עושות זאת באופן קבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה